جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

لباس خواب چیست؟ چرا لباس خواب بپوشیم؟

لباس خواب چیست؟ چرا لباس خواب بپوشیم؟ مزایا و فواید پوشیدن لباس خواب چیست؟ این ها سوالاتی هستند که با خواندن ادامه این مطلب از مجله شلپ پاسخ آن ها را خواهید دانست. لباس خواب چیست؟ لباس خواب لباسی است که برای شب و هنگام خواب در نظر گرفته شده است. این لباس باید برای […]

لباس خواب خانواده
۲ دیدگاه

لباس خواب چیست؟ چرا لباس خواب بپوشیم؟ مزایا و فواید پوشیدن لباس خواب چیست؟ این ها سوالاتی هستند که با خواندن ادامه این مطلب از مجله شلپ پاسخ آن ها را خواهید دانست.

لباس خواب خانواده

لباس خواب چیست؟

لباس خواب لباسی است که برای شب و هنگام خواب در نظر گرفته شده است. این لباس باید برای پوشنده آن کاملا راحت و آزاد باشد به همین دلیل معمولا لباس های خواب گشاد و بلند هستند. لباس های خواب به طور کلی به دو دسته لباس خواب مردانه و لباس خواب زنانه تقسیم میشوند.

لباس خواب مردانه

لباس خواب های مردانه معمولا شامل پیراهن و شلوار یا پیژامه از جنس نخ یا پنبه هستند. در برخی مدل های لباس خواب مردانه دیده میشود که از شلوار و ژاکت استفاده شده که این ژاکت های نخی ممکن است از جلو به صورت زیپی باشند و یا با بند بسته شوند.

همچنین مدل دیگری از لباس خواب های مردانه به صورت یک پیراهن بلند یک تکه تا زانو یا پایین تر از آن هستند که در ادامه این نوشته از مجله آنلاین شلپ ، تعدادی از تصاویر آن گذاشته شده است.

لباس خواب آقایان

 

لباس خواب مردانه

 

لباس خواب مرد

لباس خواب مردانه

 

لباس خواب زنانه

لباس خواب های زنانه به دو دسته راحتی و فانتزی تقسیم میشوند.

لباس خواب راحتی زنانه

به این دسته از لباس خواب های زنانه ، لباس شب هم گفته میشود که دسته ای از لباس ها هستند که هنگام خواب استفاده میشوند و تا حدودی از پیراهن های معمولی بلندتر و گشادتر هستند.

لباس خواب فانتزی زنانه

لباس خواب های فانتزی لباس هایی هستند که توسط خانم ها برای افزایش میل همسر استفاده میشود و باعث میشود تا فرد مقابل با اشتیاق بیشتری با آن ها رابطه برقرار کنند.

لباس خواب زنانه

لباس خواب دخترانه

 

جنس لباس خواب

مهمترین چیزی که هنگام خرید و انتخاب یک لباس خواب وجود دارد جنس آن است و باید هنگام خرید به آن توجه کنید. مثلا لباس خواب هایی با جنس پنبه کاملا طبیعی و سبک و نرم هستند و اجازه گردش هوا میدهند و پوستتان را تحریک نمیکنند اما ممکن است لباس های پنبه ای در هوای سرد باعث سردی شما شوند.

لباس خواب های جنس ابریشم در واقع یک دماسنج جادویی هستند! یعنی اگر هوا سرد باشد شما را گرم نگه میدارند و اگر هوا گرم باشد شما را خنک نگه میدارد ، البته اگر ابریشم اصل و واقعی باشد! همچنین هنگام پوشیدن لباس خواب میتوانید از جوراب های نازک و سبک نیز استفاده نمایید.

لباس خواب دختر و پسر

 

چرا لباس خواب بپوشیم؟

مهمترین دلیل پوشیدن ست خواب ، خواب راحت تر است! اما جالب است بدانید صرف نظر از آسایشی که به شما میدهد ، خوابیدن با پیراهن خواب مزایای بهداشتی هم دارد. برای مثال زمانی که شما قبل از خواب دوش بگیرید و سپس بخوابید ، سلول های مرده بدن شما به تخت منتقل میشود در صورتی که با پوشیدن لباس خواب این سلول ها به تخت منتقل نمیشوند و محیط خوابی راحت تر را فراهم میکند. این فرایند ریزش پوست و رشد مجدد آن فرایندی مداوم است که برای تمام انسان ها در هنگام خواب رخ میدهد.

یک لباس خواب کامل بدن و پاهای شما را میپوشاند و مانع سرما در طول شب میشود. مخصوصا در فصل زمستان بهتر است بجای پوشیدن یک شورت یا شلوارک معمولی از پیراهن بلند و شلوار خواب استفاده کنید.

 

 

منابع

wikipedia

sleep

theatlantic

fandemics

activebeat

quora

مطالب مرتبط

بخش نظرات

۲ نظر برای نوشته “لباس خواب چیست؟ چرا لباس خواب بپوشیم؟”

  1. ati گفت:

    سلام ممنون مطلب مفیدی بود. مث بقیه سایتها جنبه تبلیغ نداشت .

  2. خشایار گفت:

    ممنون پست مفیدی بود.

نظرتان را بنویسید

Array