یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

آی پی کدام کشور برای ترید مناسب است؟

بهترین آی پی (IP) برای ترید مربوط به کدام کشورهاست. همانطور که میدانید ایران از بسیاری از فعالیتها در جهان تحریم است. ترید کردن نیز یکی از این موارد است. ایرانیانِ زیادی در بازارهای مالی مشغول به فعالیت هستند و طبق قوانین، اغلب صرافی های بزرگ مانند بایننس و کوین بیس با شناسایی کاربران ایرانی […]

آی پی کدام کشور برای ترید مناسب است
بدون دیدگاه

بهترین آی پی (IP) برای ترید مربوط به کدام کشورهاست. همانطور که میدانید ایران از بسیاری از فعالیتها در جهان تحریم است. ترید کردن نیز یکی از این موارد است.

ایرانیانِ زیادی در بازارهای مالی مشغول به فعالیت هستند و طبق قوانین، اغلب صرافی های بزرگ مانند بایننس و کوین بیس با شناسایی کاربران ایرانی حساب آنها را بلوکه خواهند کرد.

طبیعتاً تریدرهای حرفهای به دنبال راهی برای دور زدن این تحریم ها هستند و میخواهند راهی پیدا کنند که آی پی آنها شناسایی نشود.

در این مقاله لیستی از آی پی هایی که میتوانید با خیالی راحت به کمک آنها به ترید کردن خود بپردازید را معرفی خواهیم کرد. اما بهتر است ابتدا با تفاوت vpn و vps آشنا شوید. سپس چند نکته را به شما یادآور شویم و در نهایت بهترین و بدترین آی پی ها را معرفی خواهیم کرد، با ما همراه شوید.

آی پی کدام کشور برای ترید مناسب است

VPN بهتر است یا VPS؟

تریدرهای حرفه ای از دو ابزار وی پی ان و وی پی اس به عنوان ابزارهایی برای تغییر محل جغرافیایی واقعی خود کمک میگیرند. در حقیقت یک پل ارتباطی برای وارد شدن به بازارهای مالی و ادامه دادن به ترید کردن است.

تفاوتی که این دو سرور مجازی دارند این است که vpn، آی پی ثابت ندارد. این به این معناست که با هر بار قطع شدن ممکن است شما به IP کشور دیگری متصل شوید و آی پی واقعی شما آشکار شود و در نتیجه توسط صرافی ها، حسابتان مسدود شود.

  • توجه: بعضی وی پی ان ها قابلیت کیل سوییچ (kill switch) شدن را دارند. با این قابلیت پس از قطع شدن VPN، آی پی همچنان مخفی می‌ماند.

از طرفی باید متذکر شویم که قانون نانوشته ای وجود دارد که هنگام استفاده از سایت های مهم باید وی پی ان های خود را خاموش کنید؛ چون احتمال شناسایی شما به عنوان اسپم وجود دارد. علاوه بر این، یکی از مشکلات بزرگی که vpnها دارند خطر نشت اطلاعات کاربر است.

اما vpsها با داشتن ip ثابت و مادام العمر شما را از تمامی این مشکلاتی که گفته شد محافظت میکند. یعنی اینکه دیگر خطر شناسایی شما به عنوان اسپم و آشکار شدن آی پی واقعیتان وجود ندارد.

اما از برترین مزیتهایی که vpsها نسبت به vpnها دارند سرعت بالایشان است.

آی پی کدام کشور برای ترید مناسب است

۷ نکته درباره VPN و VPS که باید بدانید:

۱- دور vpnهای رایگان را خط بکشید چون ممکن است ده ها نفر دیگر از همان وی پی ان و با همان آی پی استفاده کنند که در نهایت به عنوان اسپم در وب سایت صرافی ها شناخته شده و حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.

۲- در هنگام انتخاب IP توجه کنید که بیش از ۲۹ کشور در لیست سیاه صرافی های بزرگ قرار دارد. (در ادامه این کشورها معرفی خواهند شد.)

۳- صرافی بایننس اخیراً اعلام کرده که معاملات، مشتقات و قراردادهای فیوچرز در اروپا متوقف میشود. به زودی این کار از کشورهای آلمان، ایتالیا و هلند آغاز میشود و کاربران این کشورها دیگر قادر به باز کردن حساب جدید نیستند.

۴- به پایین بودن تاخیر بین کشور ایران و کشور انتخابی، توجه کنید تا با سرعت بالا به وب سایت صرافی ها متصل شوید.

۵- کشورهایی را انتخاب کنید که سرعت اینترنت خوبی دارند.

۶- vpsهای با رم ۴، ۸ یا ۱۶ گیگ انتخاب کنید.

۷- حتما از IPهای ثابت استفاده کنید تا فعالیت شما همیشه از یک آیپی باشد.

کشور‌هایی که در لیست سیاه صرافی بایننس قرار ندارند

دو دسته از کشوره‌ها در لیست سیاه بایننس قرار ندارند:

  • دسته اول: کشورهایی هستند که بایننس برای کاربرانش درخواست احراز هویت نمی‌کند. مثل سنگاپور، انگلیس، ترکیه، لهستان، امارات، هلند، استرالیا و کانادا.
  • دسته دوم: کشورهایی که اگر کاربران یا Ip آن‌ها وارد شود، به احتمال خیلی زیاد از آن‌ها احراز هویت می‌شود؛ مثل: فرانسه و آلمان.

مدارکی که برای احراز هویت لازم است:

پاسپورت، قبض آب و برق، گزارش حساب بانکی، کارت اقامت، کارت گواهینامه رانندگی و غیره‌.

لیست کشورهای مناسب، نیمه مناسب و تحریم شده

کشورهای مناسب

سنگاپور، انگلیس، ترکیه، لهستان، امارات، هلند، استرالیا، هنگ کنگ، فنلاند و کانادا

کشورهای نیمه‌مناسب

ایتالیا، فرانسه، آلمان

کشورهای تحریم شده (غیر‌مناسب)

آمریکا، بلاروس، بوسنی و هرزگوین، آلبانی، کرواسی، کوزوو، مقدونیه، مولداوی، صربستان، زیمبابوه، لیبریا، لیبی، جمهوری آفریقای مرکزی، جمهوری دموکراتیک کنگو، کوته، سومالی، سودان، عراق، ایران، لبنان، کوبا، ونزوئلا، یمن، کره شمالی، برمه و شبه جزیره کریمه در اوکراین.

آی پی کدام کشور برای ترید مناسب است

جانِ کلام

در این مقاله به این موضوع اشاره شد که بهترین کار برای انتخاب آی‌پی، IPهای ثابت و ترجیحا با سرور مجازی vps است. آی پی ثابت دارای مزایایی چون پایداری و دسترس‌پذیری بالا، پهنای باند و سرعت انتقال داده بالا، کاهش تأخیر در ارسال و دریافت داده‌ها و افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی هستند. همچنین لیست کشورهای با آی پی مناسب برای ترید نیز به شما عزیزان ارائه شد. امید است این محتوای آموزشی برای شما مفید واقع شده باشد.

منبع:

معاملات باینری آپشن

مطالب مرتبط

بخش نظرات

نظرتان را بنویسید

Array