دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

معرفی شرکت بازسازی خانه در شمال تهران

از آنجایی که در شمال تهران ساختمان ها قدمت زیادی دارند ممکن است بافت بسیاری از خانه ها قدیمی باشد. اگر خانه شما قدیمی است و تاسیسات آن نیاز به تعویض و یا تعمیر دارد و یا در کل ساختمان نیاز به نوسازی دارد، به جای ساخت و ساز ساختمان و یا تعویض خانه که ممکن […]

بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه
۱ دیدگاه

از آنجایی که در شمال تهران ساختمان ها قدمت زیادی دارند ممکن است بافت بسیاری از خانه ها قدیمی باشد. اگر خانه شما قدیمی است و تاسیسات آن نیاز به تعویض و یا تعمیر دارد

و یا در کل ساختمان نیاز به نوسازی دارد، به جای ساخت و ساز ساختمان و یا تعویض خانه که ممکن است هزینه زیادی داشته باشد، بخصوص در شمال تهران که جزو مناطق گران قیمت و لوکس محسوب می شود می توان با بازسازی خانه با هزینه کم تر به زیبایی و استحکام ساختمان کمک کرد. اگر به دنبال شرکت بازسازی خانه در شمال تهران هستید، گزینه های زیادی برای شما وجود دارد. آرین دکور یک شرکت بازسازی خانه در شمال تهران است که می توانید با تیم آنها در این زمینه همکاری داشته باشید.

اهمیت بازسازی خانه های قدیمی در شمال تهران

مهم ترین دلیل برای بازسازی خانه، افزایش مقاومت ساختمان و عمر مفید آن است. مصالح به کار برده شده در ساختمان عمر مفیدی دارند و با گذشت چندین سال مقاومت خود را از دست داده و سست می شوند. پس برای حفظ امنیت، نیاز به بازسازی و تعمیر دارند. با بازسازی خانه می توان تا حد زیادی از تخریب آن جلوگیری کرد. گاهی برخی از تاسیسات در داخل ساختمان مانند لوله آب، دچار فرسودگی و خرابی می شوند که با بازسازی کردن می توان تاسیسات را تعمیر و یا تعویض کرد.

در بازسازی خانه می توان نمای ساختمان و ساختار داخلی خانه را تغییر داد. گاهی به دلیل قدیمی بودن معماری و طراحی داخلی خانه، فضای خانه خسته کننده و تکراری می شود برای زیباتر شدن خانه و استفاده از سبک های مدرن می توانید به سایت آرین دکور به آدرس www.ariandecor.com مراجعه کرد.

بازسازی خانه

راه های بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه

برای اکثر مردم در زمان بازسازی خانه هزینه اهمیت بسیاری دارد. هزینه بازسازی به عواملی مختلفی بستگی دارد:

  • دلیل و هدف از بازسازی
  • میزان بازسازی
  • مصالح مصرفی
  • متراژ خانه و …

هزینه بازسازی به دلیل تخریب و یا تعمیر تاسیسات قطعا هزینه کمتری نسبت به نوسازی خانه دارد. برای اینکه بتوانیم بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه انجام دهیم باید در ابتدا با تحقیق و مشاهده نمونه کارها، بهترین تیم بازسازی را در منطقه خود پیدا کنیم و از آنها مشاوره بگیریم و بخواهیم هزینه نهایی را تخمین بزنند.

با توجه به نوسانات بازار نمی توان قیمت دقیقی برای بازسازی خانه اعلام کرد زیرا ممکن است این مبلغ در طول زمان کاهش یا افزایش پیدا کند. برای اطلاع از هزینه بازسازی خانه با قیمت روز به سایت آرین دکور مراجعه فرمایید.

روش کاهش هزینه در بازسازی خانه

امروزه متریال های متنوعی در بازار وجود دارد. شما میتوانید با اعلام بودجه ای که در دست دارین به مشاورین و تیم بازسازی، از آنها بخواهید که با توجه به بودجه شما، بهترین متریال را استفاده کنند.

برای اینکه بتوانید بازسازی خانه با بودجه کم انجام دهید باید اولویت بندی داشته باشید و تمرکز را روی انجام اقداماتی که مهم تر هستند بگذارید. اگر وسیله یا قسمتی از خانه آسیب دیده است به جای تعویض آن تا جای ممکن بهتر است آن را تعمیر و ترمیم کنیم که هزینه کمتری دارد. اگر بودجه زیادی ندارید در صورت تایید مهندسان متخصص میتوانید از مصالح ارزان قیمت تر نیز استفاده کنید.

بازسازی آپارتمان با کمترین هزینه

معیارهای انتخاب شرکت بازسازی خانه در شمال تهران

ابتدایی ترین و مهم ترین اقدام برای بازسازی ساختمان یافتن یک تیم حرفه ای و مجرب است. یک تیم بازسازی حرفه ای باید ویژگی هایی از قبیل: داشتن نمونه کارهای متنوع ، دستمزد مناسب ، وقت شناس و متعهد ، وجود افراد متخصص و مجرب در تیم خود ، انجام بازسازی در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت و … را داشته باشد. تیم آرین دکور متشکل از مهندسان باتجربه و حرفه ای است که آماده ارائه خدمات و انجام بازسازی خانه شما می باشد.

کدام خانه ها نیاز به بازسازی دارند؟

با گذشت زمان برخی از خانه ها که قدیمی شده اند و مقاومت مصالح آنها کم شده است نیاز به بازسازی دارند. حتی گاهی ممکن است ساختمان های نوساز که بصورت استاندارد ساخته نشده اند و از مصالح مرغوب در ساخت آنها استفاده نشده است نیز نیاز به بازسازی داشته باشند.

عوامل زیادی برای بازسازی وجود دارد:

  • ممکن است به دلیل تخریب و ساخت و ساز ساختمان های مجاور، خانه شما نیز آسیب ببیند و نیاز به بازسازی داشته باشد.
  • خراب شدن تاسیسات داخلی ساختمان، مثلا فرسوده شدن لوله آب ممکن است زیان های جبران ناپذیری ایجاد کند. بررسی مشکل و بازسازی سریع بسیار اهمیت دارد.
  • گاهی نیاز است اتاق جدیدی به خانه اضافه کرد، که با بررسی مهندسان در صورتی که امکان پذیر باشد با بازسازی کردن خانه می توان این کار را انجام داد.
  • برای تغییر طراحی داخلی و معماری خانه نیاز به بازسازی است. در زمان فروش خانه نیز خانه های بازسازی شده زودتر به فروش می رسند.

بازسازی خانه برای زیباسازی

اگر خانه شما خرابی های اساسی ندارد و نیاز به تعمیر وسیله یا تاسیساتی نیست و صرفا برای ایجاد تنوع و مدرن و جدید شدن خانه خود می خواهید بازسازی خانه با بودجه کم انجام دهید می توانید اقداماتی کوچکی انجام دهید:

  • رنگ کردن دیوار یا استفاده از کاغذدیواری، تغییر بسیاری را در خانه ایجاد میکند. حتی اگر هزینه رنگ کردن تمامی دیوار ها را ندارید می توانید تمرکز خود را روی یک دیوار به عنوان دیوار شاخص گذاشته و با رنگ کردن و تزیین آن دیوار با اکسسوری ها باعث زیبا شدن خانه شوید.
  • تعویض کابینت ها تاثیر به سزایی در مدرن و شیک شدن خانه شما دارد. شما میتوانید با توجه به بودجه ای که در دست دارید کابینت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  • قطعا نو کردن کف ساختمان و تعویض کفپوش ها در زیباتر شدن خانه اهمیت زیادی دارد که با توجه به سلیقه خود می توانید از انواع کفپوش ها استفاده کنید.
  • گاهی با انجام برخی تغییرات جزئی، مانند تعویض لامپ و لوستر یا اضافه کردن نور مخفی در برخی قسمت خانه، تعویض کلید و پریز ها و یا حتی تغییر چیدمان وسایل خانه بازسازی خانه با بودجه کم انجام دهیم.

بازسازی آپارتمان با بودجه کم

اقدمات مهم در بازسازی خانه

بازسازی خانه شامل اقدامات گسترده ای می شود که هر یک تاثیر متفاوتی در بهبود وضعیت ساختمان و زیبا تر شدن دارد. با توجه به نیاز ساختمان می توان هر یک از این اقدامات را انجام داد.

  • مقاومت ساختمان و تعمیر قسمت هایی از خانه که بافت قدیمی دارند
  • تخریب دیوار ها و جابجایی آنها. البته تخریب تیغه‌های داخلی خانه که نقش اصلی و باربر دارند نیاز به گرفتن مجوز از شهرداری دارد.
  • تعویض کفپوش ها
  • تعویض درب و پنجره
  • تعمیرات و تغییر کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی
  • تغییر نورپردازی خانه
  • تغییر در تاسیسات ساختمان

جمع بندی

خانه های قدیمی علاوه بر ظاهر، از نظر فنی هم دچار مشکل می شوند. اما برخی افراد به دلایل مختلفی این خانه ها را نمی خواهند بکوبند و از نو بسازید. اما نمی توان در این خانه های قدیمی را با مشکلاتشان سکونت خوبی داشت. در این مواقع بهترین کار بازسازی خانه است. اما از آنجایی که بازسازی خانه کار بسیار اصولی و تخصصی می باشد، بهتر است که توسط افراد مجرب انجام شود. از همین رو در این مقاله به معرفی شرکت بازسازی خانه در شمال تهران پرداختیم تا شما راحت تر این کار را بتوانید انجام دهید.

مطالب مرتبط

بخش نظرات

یک نظر برای نوشته “معرفی شرکت بازسازی خانه در شمال تهران”

  1. زهرا گفت:

    خیلی مقاله خوبی بود.

نظرتان را بنویسید

Array