شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

بهترین روش اصلاح صورت مردان و بهترین مارک تیغ اصلاح صورت چیست؟

در این مقاله به صورت مختصر و مفید با بهترین روش اصلاح صورت مردان آشنا می شوید و لیستی از بهترین مارک تیغ اصلاح صورت برای آقایان را برای شما آماده کرده ایم. بهترین روش اصلاح صورت مردان روش ها و مدل های گوناگونی برای تراشیدن ریش و اصلاح صورت برای آقایان وجود دارد اما […]

بهترین روش اصلاح صورت مردان
بدون دیدگاه

در این مقاله به صورت مختصر و مفید با بهترین روش اصلاح صورت مردان آشنا می شوید و لیستی از بهترین مارک تیغ اصلاح صورت برای آقایان را برای شما آماده کرده ایم.

بهترین روش اصلاح صورت مردان

بهترین روش اصلاح صورت مردان

روش ها و مدل های گوناگونی برای تراشیدن ریش و اصلاح صورت برای آقایان وجود دارد اما واقعا بهترین روش اصلاح صورت مردان کدام است؟ برای تجربه بهترین روش برای اصلاح صورت و ریش هایتان، باید در ابتدا تیغ مناسب و تیزی را انتخاب کنید. برای موهای ظریف و نازک تر یا ریش های خیلی کوتاه می توانید از خودتراش های سه تیغه استفاده کنید. اما اگر ریشتان بلندتر است و می خواهید از ته بزنید، استفاده از یک تیغ تیز از برندی معتبر بهترین گزینه است. اگر روی صورتتان هر گونه خال یا جوش و آکنه و برامدگی هایی دارید، باید حواستان را کاملا جمع کنید و با احتیاط آن قسمت را اصلاح کنید تا دچار بریدگی و ایجاد زخم روی صورتتان نشود.

نکته بعدی در مورد اصلاح صورت، تمیز نگه داشتن ماشین اصلاحتان است. همیشه سعی کنید بعد از اصلاح صورتتان، ماشین اصلاح را کاملا تمیز با آب و صابون بشویید. اصلاح صورت با تیغ های قدیمی و استفاده شده که کند شده اند، باعث بریدگی یا اذیت شدن شما هنگام اصلاح صورت می شود. پس از انتخاب ماشین اصلاح یا تیغ مناسب، بهتر است اگر ریشتان زیادی بلند می باشد در ابتدا ریشتان را با قیچی یا ماشین اصلاح کوتاه کرده و سپس اقدام به تیغ زدن نمایید. در صورتی که پوست حساسی دارید و همیشه هنگام اصلاح با درد یا بریدگی مواجه می شودیم پیشنهاد می دهیم حتما از روغن اصلاح یا خمیر ریش ها استفاده کنید تا عملیات اصلاح بسیار نرم و راحت تر انجام شود.

بهترین روش اصلاح صورت مردان

همیشه سعی کنید اصلاح صورتتان را در یک مسیر و جهت انجام دهید تا صورتتان کاملا یکدست اصلاح شود. معمولا ریش های آقایان در جهت بالا به سمت پایین اصلاح می شود. در هنگام اصلاح به هیچ عنوان عجله نکنید و این کار را کاملا آهسته و با دقت انجام دهید. بریدگی های عمیق روی صورتتان ممکن است یک عمر همراهتان بماند. در حین اصلاح صورت هرزگاهی که ماشین اصلاح پر از مو می شود، با زیر آب گرفتن آن و کمی ضربه به ماشین، موهای داخل تیغ رها شده و مجدد تیزی سابق را بدست می آورد و اصلاح راحت تر انجام می پذیرد.

پس از به پایان رسیدن اصلاح، صورتتان را با آب سرد بشویید و با استفاده از یک حوله تمیز خشک کنید. استفاده از آب سرد پس از اصلاح باعث بسته شدن منافذ پوست شده و از جوش زدن آن جلوگیری می کند. در صورت تمایل در انتها می توانید از انواع افترشیو ها برای نرم شدن و کاهش هرگونه حساسیت پوستی استفاده کنید.

به عنوان مرحله آخر فراموش نکنید که حتما پس از اصلاح، ماشین و لوازم اصلاح خود را کاملا تمیز و خشک یا ضدعفونی کنید تا مانع رشد هرگونه آلودگی و وجود مشکلات در اصلاح بعدی شود.

بهترین مارک تیغ اصلاح صورت

بهترین مارک تیغ اصلاح صورت

مارک های بسیاری در بین تیغ ای اصلاح صورت وجود دارند که در ادامه لیستی از بهترین مارک تیغ اصلاح صورت را برایتان آماده کرده ایم. بهترین مارک تیغ اصلاح صورت به ترتیب زیر از تیز ترین به کند ترین لیست شده اند. تیزترین تیغ ها مناسب افراد با ریش متراکم و پر پشت و زبر است اما تیغ های کندتر برای افراد با پوست حساس یا موهای نازک راحت تر و مناسب تر است.

  1. Gillette Silver Blue
  2. Astra Superior Platinum
  3. BIC Chrome Platinum
  4. Feather Hi-Stainless
  5. Wilkinson Sword
  6. Lord Super Chrome
  7. Gillette 7 o Clock Sharp Edge
  8. Personna Platinum
  9. Gillette Super Stainless
  10. Super Max Titanium
  11. Merkur Platinum
  12. Dorco Platinum ST 301
  13. Derby Extra
  14. Shark Super Stainless

مطالب مرتبط

بخش نظرات

نظرتان را بنویسید

Array