شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

خرید بالش آماده

خرید بالش خوب یکی از الزامات خواب راحت می باشد از این رو معرفی مرکز تولیدی و فروش کالای خواب باکیفیت و قیمت مناسب می تواند کمک کننده برای خرید کالای خواب مناسب باشد. قیمت و خرید بالش بالش (بالشت) یا متکا جز مهم ترین کالا های خواب است و برای داشتن یک خواب خوب و شیرین شما […]

بدون دیدگاه

خرید بالش خوب یکی از الزامات خواب راحت می باشد از این رو معرفی مرکز تولیدی و فروش کالای خواب باکیفیت و قیمت مناسب می تواند کمک کننده برای خرید کالای خواب مناسب باشد.

قیمت و خرید بالش

بالش (بالشتیا متکا جز مهم ترین کالا های خواب است و برای داشتن یک خواب خوب و شیرین شما را همراهی می کند. انتخاب یک بالش خوب بسیار مهم است چرا که شما در ۲۴ ساعت شبانه روز ۸ ساعت را خواب هستید و این ۸ ساعت تاثیر مستقیمی بر روی دیگر ساعات و فعالیت های شما دارد و انتخاب یک بالش نامناسب می تواند برای شما مشکلاتی را به بار آورد. قیمت و خرید بالش برای همه افراد مهم است چرا که یک بالش خوب باید ویژگی هایی داشته باشد و افراد با توجه به آن می توانند تشخیص دهند که آیا این بالش مناسب است یا خیر. برخی افراد نیز به دنبال قیمت بالش کربن هستند؛ همه بالش های معمولی بد نیستند و برخی از آنها می توانند استاندارد و مناسب باشند. خرید بالش طبی نیز جز بهترین بالش ها بوده که طرفداران زیادی دارند. در این مقاله سعی داریم بهترین بالش برای خواب را به شما معرفی کنیم و عوامل موثر بر قیمت بالش الیاف و دیگر بالش ها را نیز بیان کنیم.

انواع بالش طبی

  • مدیکو

لایکو نوعی الیاف طبیعی است که در تولید بالش ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ رنگ این الیاف سفید است و به شکل رشته های بلند و باریک است. این الیاف بسیار سبک بوده و تراکم های مختلفی دارد همچنین می توان از این الیاف بالش یا متکا هایی با ضخامت ها مختلف تهیه کرد. این نمونه دارای مزیت هایی است به عنوان مثال دارای سطوح صافی است، از چروک شدن و سر خوردن پارچه جلوگیری می کند، دارای قیمت مناسب و دارای عمر طولانی و مفید است.

  • مموری فوم

مموری فوم که با نام های فوم کم انعطاف پذیر یا ویسکو الاستیک نیز شناخته می شود. این محصول در برابر حرارت بدن و فشار از خود واکنش نشان می دهد و به قالب بدن در می آید. استفاده از مموری فوم در بالش ها سبب شده تا سر و گردن در حالتی درست قرار گیرند. پزشکان و متخصصان بر این باورند که استفاده از بالش مموری فوم باعث می شود از بد خوابیدن جلوگیری شود و از عوارض آن پیشگیری شود. این محصول به عنوان یکی از بهترین بالش های طبی شناخته می شود و پزشکان آن را به عنوان بهترین بالش طبی دیسک گردن نیز به مراجعه کنندگان معرفی می کنند.

  • بالش گردن مسافرتی

بالش گردن مسافرتی نمونه دیگری از بالش ها می باشد که در سفر بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در هنگام سفر مدت زمان زیادی را در خودرو یا قطار ویا هواپیما به سر میبریم؛ و این یک زمان مناسب برای استراحت این و استفاده از یک بالش مناسب ضروری است. بالش گردن مسافرتی که انتخاب می کنید باید ویژگی هایی داشته باشد به عنوان مثال جنس بالش انتخابی بسیار مهم است چرا که جنس های پلاستیکی سبب عرق سوز شدن گردن شما می شوند و این می تواند سبب شود تا سفر دلپذیری نداشته باشد؛ پس سعی کنید از بالش هایی استفاده کنید که جنس نرم و مخملی داشته باشند. سایز بالشت انتخابی نیز بسیار مهم بوده. همچنین بالش های بادی به دلیل جای کمی که اشغال می کنند می توانند یک گزینه مناسب برای استفاده در سفر ها باشند.

انواع بالش خواب

  • بالش یولگن

این محصول یک بالش درجه یک می باشد که بسیار راحت و انعطاف پذیر است. این بالشت ها نسبت به سایرین میزان حساسیت و آلرژی بسیار کمی دارند و پارچه رویی آنها از جنس نخ صد در صد می باشد. این بالش ها ارتفاع کمی دارد و مناسب افرادی هستند که از بالش های نرم و همسطح سر و گردن استفاده می کنند. قیمت این بالش ها بستگی به عواملی همچون کیفیت الیاف، کشور سازنده و … دارد.

بالش های طبی هوشمند یک گزینه مناسب هستند که خواب خوب و با کیفیت را برای شما تضمین می کنند. این بالشت ها از فشار زیاد به گردن جلوگیری کرده و به دلیل تغییر شکل می تواند به خوبی از سر و گردن شما محافظت کند و از مشکلاتی همچون درد سر و گردن بعد از خواب راحت خواهید شد. پزشکان به افرادی که دچار آرتروز و دیسک کمر هستند این نوع بالش را توصیه می کنند.

قیمت بالش معمولی کربن

اگر به دنبال یک بالش قیمت مناسب و ارزان هستید بهترین گزینه بالش های معمولی هستند؛ این بالش ها به دلیل داشتن الیاف مصنوعی و تهیه شده از پارچه های نخی و تترون دارای قیمت مناسب تری هستند. این محصول با قیمت مناسبی که دارد مورد توجه بسیاری از اقشار جامعه قرار گرفته و طرفداران بسیاری دارد. همانطور که اشاره شد بالش های معمولی از الیاف مصنوعی تهیه شده اند و بهترین این الیاف ورجین و هالو هستند؛ این الیاف طول عمر مفیدی دارند و در کوتاه مدت حالت و پف خود را از دست نخواهند داد.

قیمت بالش الیاف

در هنگام خرید یک بالش اولین چیزی که باید به آن توجه کرد الیاف استفاده شده در آن است. باید توجه کنید که این الیاف حساسیت زا نباشند و مشکلات پوستی و تنفسی برای شما به بار نیاورند. همچنین باید توجه کنید بالشت استاندارد باشد تا به سر و گردن شما آسیب نزند. انواع الیاف استفاده شده در بالش ها عبارت اند از: الیاف مصنوعی، الیاف طبیعی، کرک و پر و… . در برخی بالش ها از پشم و پنبه استفاده می شود که آنها جز الیاف طبیعی محسوب شده و بسیار مناسب هستند. این الیاف گیاهی ضد حساسیت بوده در فصول مختلف خواب خوبی را برای شما به ارمغان می آورند. بالش های پنبه ای به عنوان بهترین بالش برای خواب شناخته می شوند. کرک و پر نیز به دلیل سفت بودن سر و گردن شما را در وضعیت صحیح قرار داده و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کنند. الیاف مصنوعی نیز دارای قیمت مناسبی بوده و تراکم بالایی دارد و سر بیش از حد درون آنها فرو می رود و بهتر است از بالش ها با نوع الیاف دیگری استفاده کنید.

نتیجه

داشتن یک بالش مناسب و استاندارد برای هر فردی لازم و ضروری است و باید در انتخاب بالش بسیار دقت کرد؛ چرا که تایم زیادی را برای استراحت سر خود را بر روی بالش قرار می دهیم و یک بالش نامناسب می تواند آسیب هایی به سر و گردن شما وارد کند همچنین ممکن است الیاف و جنس پارچه آن حساسیت زا باشد. بالش های نوع کربن جز بهترین بالش ها برای خواب هستند. همچنین بالش هایی که دارای الیاف طبیعی هستند ضد حساسیت بوده و بسیار مناسب هستند.

پیشنهاد ما به شما خرید از سایت ورناهوم می باشد که شما می توانید کالای خواب مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و بهترین کیفیت خریداری نمایید.

مطالب مرتبط

بخش نظرات

نظرتان را بنویسید

Array