پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

دلیل عینک زدن معین چیست؟ + عکس معین بدون عینک

امروز شما را با دلیل عینک زدن معین آشنا می کنیم و به شما میگوییم که مشکل بینایی معین چیست. حتما با هربار دیدن خواننده عزیزمان معین، این سوال برایتان پیش آمده که چرا معین همش عینک میزنه و علت استفاده از عینک دودی توسط معین چیست، در ادامه همراه ما از مجله شلپ باشید. […]

دلیل عینک زدن معین
بدون دیدگاه

امروز شما را با دلیل عینک زدن معین آشنا می کنیم و به شما میگوییم که مشکل بینایی معین چیست. حتما با هربار دیدن خواننده عزیزمان معین، این سوال برایتان پیش آمده که چرا معین همش عینک میزنه و علت استفاده از عینک دودی توسط معین چیست، در ادامه همراه ما از مجله شلپ باشید.

دلیل عینک زدن معین

دلیل عینک زدن معین خواننده

مدت ها تصور میشد که دلیل عینک زدن معین، مشکلات نابینایی او است. اما جالب است بدانید او کاملا بیناست و گفته شده فقط یکی از چشم هایش به دلیل صدمه دید عصبی، به صورت غیرمتعادل پلک می زند. به همین دلیل در اکثر اوقات از عینک آفتابی استفاده می کند (در برخی سایت ها اینطور گفته شده بود). اما در مصاحبه ای که با خود او انجام شده، گفته که در کودکی عمل جراحی چشم داشته و بعد از آن، با نور اذیت میشده و دکترها گفتند بهتره که برای همیشه از عینک استفاده کند.

بیوگرافی مختصری از معین خواننده

نصرالله معین نجف‌آبادی که با نام هنری معین معروف شده است، خواننده معروف و محبوب موسیقی پاپ و سنتی ایرانی است. معین متولد ۲۹ دی ۱۳۳۰ و در حال حاضر ساکن لس‌آنجلس آمریکا است. او از سن ۱۸ سالگی فعالیت خود را در خوانندگی و آوازخوانی آغاز کرد و توسط اساتید برجسته کشور آموزش دید.

معین پس از انقلاب ۱۳۵۷ و به دلیل محدودیت‌هایی که در موسیقی وضع شد، به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا فعالیت خود را به طور جدی ادامه داد. همچنین تحصیلات معین در رشته موسیقی می باشد که از کودکی عاشق آن بوده است.

دلیل عینک زدن معین

مشکل بینایی معین چیست

پلک زدن غیر ارادی (بلفارواسپاسم یا اسپاسم عضله چشم) که به آن تیک چشم نیز گفته می‌شود، در واقع همان حرکت ناگهانی و غیر ارادی پلک‌ها است. پلک زدن افرادی که به این مشکل دچار هستند، در شرایطی که استرس میگیرند یا استراحت کمی داشته باشند، عود میکند.

این مشکل به دلیل انقباضات کنترل نشده‌ عضلات اطراف پلک‌ها رخ میدهد. البته دلایل این بیماری هنوز هم ناشناخته است، اما پزشکان معتقدند که این مشکل به خاطر فعالیت های غیر ارادی برخی اعصاب که مسئول هماهنگی حرکت عضلات هستند اتفاق می افتد.

معین بدون عینک

شاید عجیب به نظر برسد، اما واقعا تصاویر زیادی از معین بدون عینک وجود ندارد. در ادامه چند عکس از معین بدون عینک یا با عینک های شفاف آماده کرده ایم.

معین بدون عینک معین بدون عینک دلیل عینک زدن معین دلیل عینک زدن معین معین بدون عینک

مطالب مرتبط

بخش نظرات

نظرتان را بنویسید