دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

پرچم دار برند کرید (Creed) + کرید اونتوس مردانه پرطرفدار!

در این مقاله به نقل از وبسایت: مینیمال پرفیوم به معرفی عطر و ادکلن پرطرفدار کرید اونتوس مردانه (مناسب آقایان) میپردازیم و این ادکلن پرطرفدار را از تمام زوایا مورد بررسی قرار میدهیم. اگر به دنبال خرید عطری جذاب و مردانه هستید، باید بدانید که برند کرید یکی بهترین نمونه‌های عطر و ادکلن را در […]

پرچم دار برند کرید
۱ دیدگاه

در این مقاله به نقل از وبسایت: مینیمال پرفیوم به معرفی عطر و ادکلن پرطرفدار کرید اونتوس مردانه (مناسب آقایان) میپردازیم و این ادکلن پرطرفدار را از تمام زوایا مورد بررسی قرار میدهیم.

اگر به دنبال خرید عطری جذاب و مردانه هستید، باید بدانید که برند کرید یکی بهترین نمونه‌های عطر و ادکلن را در جهان عرضه می‌کند. اگرچه برند فرانسوی Creed نمونه‌های شگفت‌انگیزی را در کارنامه خود جای داده‌است؛ ولی می‌توان ادعا کرد که Creed Aventus پرچم‌دار برند کرید و به بیان دیگر شاهکار این مجموعه خوشنام محسوب می‌شود. کرید اونتوس مردانه، جذاب و تلخ با نت‌های دلپذیر خود مورد توجه بسیاری از خانم‌های خوش‌سلیقه را نیز جلب خواهد کرد.

نت‌های کرید اونتوس

پرچم دار برند کرید

اگر شما نیز جزو دسته افرادی هستید که طبع گرمی دارند، کرید اونتوس با رایحه‌ای خنک و دلپذیر انتخاب خوبی برای شما محسوب می‌شود. این پرفیوم مردانه و لاکچری احساس حضور در سواحل دریای مدیترانه را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه نت‌های شگفت‌انگیز این عطر محبوب را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

نت ابتدایی

به محض اسپری کردن کرید اونتوس روی بدن رایحه دلپذیری از آناناس، ترنج، سیب و انگور مشام شما را پر خواهد کرد. ترکیب جادویی این پرفیوم خاص با درهم آمیختن میوه‌های دوست‌داشتنی همه چیز را برای یک شروع فوق‌العاده آماده می‌کند.

حس لذتبخش قدم زدن در باغ میوه و مرکبات چنان روح‌نواز خواهد بود که در صورت استفاده از این پرفیوم هر فردی برای مصاحبت و هم‌نشینی با شما متقاعد و پیش‌قدم خواهد شد.

چنانچه افرادی در کنار شما قرار داشته باشند از رایحه خوش Creed Aventus نهایت لذت را خواهند برد. ترکیب روایح میوه‌ای در این پرفیوم جذاب فرانسوی انقلابی را در عطرهای میوه‌ای مردانه به وجود آورد که تمام آن را مدیون الیویر کرید و آروین کرید است.

نت میانی

اگر شما نیز جزء آقایانی هستید که به روایح چوبی علاقه دارند به شما تبریک می‌گوییم؛ چراکه کرید اونتوس مشهور با نت میانی متفاوت و دوست داشتنی چوب درخت قان، گل رز، گل یاس و نعناع هندی در انتظار یک مرد جنتلمن و جذاب است.

روایح گل و چوب که مورد پسند تمامی مردان و زنان باسلیقه خواهد بود با ترکیبی خارق‌العاده در عطر کرید اونتوس در معرض نمایش قرار گرفته‌است. حس دلپذیر حضور در طبیعت با اسپری کردن این پرفیوم یونیک همان حس و حالی خواهد بود که مدت‌ها به دنبال آن بودید.

با استشمام Creed Aventus تلخ و خنک آرامشی غیرقابل وصف از حضور در سواحل دریا مدیترانه و ترکیب رایحه میوه، گل و چوب سراسر وجود شما را فراخواهد گرفت و شما را به دنیای خیال‌انگیز رویاها خواهد برد.

نت پایانی

یک عطرجذاب و خاص باید شروع و پایان باشکوهی را برای افراد رقم بزند. کاری که کرید اونتوس دوست‌داشتنی به خوبی آن را ایفا می‌کند. رایحه مشک و وانیل که به تنهایی نیز یک عطر را خاص‌تر خواهد کرد در قالب نت پایانی به این عطر شگفت‌انگیز افزوده شده‌است. مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر ترکیب جادویی نت پایانی را در کرید اونتوس مردانه پرطرفدار تشکیل می‌دهند.

رد بو و پخش بو کرید اونتوس آقایان

کرید اونتوس آقایان

با اسپری کردن Creed Aventus شکوه یک عطر خاص را در روزهای گرم به رخ دیگران خواهید کشید. به‌طوری‌که تمامی افراد از شدت پخش بو این پرفیوم دل‌انگیز نام آن را از شما خواهند پرسید. حتی اگر نام کرید اونتوس را با تمام شهرت جهانی آن نشنیده باشید، رایحه این پرفیوم با حضور در یک فروشگاه عطر و ادکلن نظر شما را بخود جلب خواهد کرد.

اگر شما نیز جزء افرادی هستید که علاقه دارند با حضور در یک جمع تمامی توجهات را به سمت خود متمرکز کنند، بهتر است که یک بار Creed Aventus را امتحان کنید. پس از مشاهده نتایج فوق‌العاده و تجربه حس لذتبخش محبوب بودن با کرید اونتوس این پرفیوم به پایه ثابت عطرها روی میز شخصی شما تبدیل خواهد شد.

بدیهی است که خرید عطرهای شرکتی، تستر یا تقلبی کرید اونتوس این ویژگی‌ها را شامل نخواهند شد؛ ولی درصورتی‌که عطر کرید اونتوس را به صورت اصل و اورجینال خریداری کنید، تمامی ویژگی‌هایی که از یک عطر خاص، خنک و تلخ را انتظار دارید، برآورده خواهد شد.

ماندگاری کرید اونتوس

از عطری با شهرت و جذابیت Creed Aventus انتظار می‌رود که ماندگاری بالایی داشته باشد. کرید اونتوس اصل و اورجینال دارای ماندگاری بالایی است که می‌تواند رضایت مصرف‌کننده را به بهترین شکل ممکن جلب کند.

با توجه به سطح بالای تعریق در فصول گرم سال جای نگرانی وجود ندارد؛ چراکه این عطر خاص خنکی و آرامش را در روزهای گرم سال برای افراد به ارمغان می‌آورد و دغدغه افراد را برای شارژ عطر و ادکلن در طول روز به کلی از میان خواهد برد. با اسپری کردن کرید اونتوس مردانه پرطرفدار روی نقاط نبض‌دار می‌توان ماندگاری این پرفیوم خاص را به‌راحتی افزایش داد.

خرید کرید اونتوس مردانه

خرید کرید اونتوس مردانه

تمامی ویژگی‌هایی که از Creed Aventus عنوان شد را می‌توانید از پرفیوم‌های اصل و اورجینال این محصول انتظار داشته باشید. در صورتی‌که این عطر به صورت اوریجنال خریداری نشود، نباید انتظار تحقق آن‌ها را داشت. از استفاده شدن نت‌های گران‌قیمت و کیفیت بالای پرفیوم کرید اونتوس قیمت معقولی و بالایی از آن انتظار می‌رود؛ ولی با‌این‌حال دلیل مناسبی برای خرید عطرهای فیک نخواهد بود.

فروشگاه‌های معتبری در زمینه عطر و ادکلن وجود دارند که با در اختیار قرار دادن دکانت کرید اونتوس مردانه در راستای خرید عطر اصل به کاربران کمک می‌کنند. فروشگاه مینیمال پرفیوم با ارائه عطرهای اورجینال تمامی دغدغه‌ها بابت خرید پرفیوم اصل را به دست فراموشی سپرده است.

مطالب مرتبط

بخش نظرات

یک نظر برای نوشته “پرچم دار برند کرید (Creed) + کرید اونتوس مردانه پرطرفدار!”

  1. مونا میرزایی گفت:

    من کرید اونتوس رو برای دوس پسرم خریدم و اون واقعا خوشش اومد. یه بوی خاص مردونه داره این ادکلن…

    این ادکلن رو از مینیمال پرفیوم بصورت دکانت ۱۰ میل خریدم… چون اصلش خیلی گرونه فک کنم حداقل ۱۰ میلیونه ولی من تونستم ۱۰ میلش رو بخرم که هم برام بصرفه بود هم دوسپسرمو خوشحال کردم.

نظرتان را بنویسید

Array