پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

قهوه جاکوبز چیست؟ تفاوت قهوه های جاکوبز (Jacobs)

در این مطلب از مجله آنلاین شلپ به معرفی برند قهوه جاکوبز و تفاوت انواع قهوه های جاکوبز خواهیم پرداخت و شما را با این برند قهوه معروف و محبوب در دنیا آشنا خواهیم کرد. درباره قهوه جاکوبز جاکوبز (Jacobs) نام یک برند قهوه میباشد که در سال ۱۸۹۵ توسط یوهان جاکوبز (Johann Jacobs) در […]

قهوه جاکوبز چیست؟ تفاوت قهوه های جاکوبز (Jacobs)
بدون دیدگاه

در این مطلب از مجله آنلاین شلپ به معرفی برند قهوه جاکوبز و تفاوت انواع قهوه های جاکوبز خواهیم پرداخت و شما را با این برند قهوه معروف و محبوب در دنیا آشنا خواهیم کرد.

قهوه جاکوبز چیست؟ تفاوت قهوه های جاکوبز (Jacobs)

درباره قهوه جاکوبز

جاکوبز (Jacobs) نام یک برند قهوه میباشد که در سال ۱۸۹۵ توسط یوهان جاکوبز (Johann Jacobs) در کشور آلمان تاسیس شد و در حال حاضر یکی از برند های معروف قهوه در جهان است. این شرکت در زمینه های تولید انواع قهوه و چای فعالیت میکند و انواع قهوه فوری ، اسپرسو ، فیلتر کافی ، کپسول اسپرسو و … توسط شرکت جاکوبز تولید میشود.

قهوه جاکوبز چیست؟ تفاوت قهوه های جاکوبز (Jacobs)

انواع قهوه جاکوبز

در ادامه به بررسی ، تفاوت قهوه های جاکوبز و معرفی انواع آن می پردازیم.

جاکوبز مونارک (Monarch) یا کرونانگ (Kronung)

این نوع قهوه ، فوری بوده و برای آماده سازی آن به دستگاه خاصی نیاز نیست و تنها با حل کردن آن در آب جوش و در صورت تمایل ، مخلوط کردن آن با کافی میت یا شیر و شکر آماده نوشیدن میشود.

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که تفاوت قهوه جاکوبز مونارک و کرونانگ در چیست؟ شاید جالب باشد که بدانید این تفاوت فقط در اسمشان است. یعنی این نوع قهوه فوری جاکوبز ، در کشور های روسیه و استرالیا ، با اسم مونارک و در سایر کشورها ، با اسم کرونانگ نام گذاری میشود.

قهوه کرونانگ جاکوبز

قهوه کرونانگ جاکوبز

قهوه کرونانگ جاکوبز

قهوه کرونانگ جاکوبز

جاکوبز شب و روز (Night&Day)

قهوه جاکوبز شب و روز ، عطر و طعمی عالی و قوی دارد و به طور طبیعی هیچ کافئینی در آن وجود ندارد و مقدار کافئین آن صفر است. از این رو میتوان از این نوع قهوه در طول شب و روز بدون ترس از اختلال در خواب ، استفاده نمود.

قهوه شب و روز جاکوبز

قهوه شب و روز جاکوبز

قهوه شب و روز جاکوبز

قهوه شب و روز جاکوبز

جاکوبز کرونات گلد (Cronat Gold)

قهوه جاکوبز کرونات گلد یا طلایی از نوع قهوه گلد بوده و کافئین کمتر و طعم متفاوت ، ملایم و آرام تری نسبت به قهوه مونارک یا کرونانگ دارد.

قهوه جاکوبز چیست

جاکوبز سه در یک (۳in1)

کافی میکس های سه در یک ، نوع دیگری از قهوه های فوری است که به صورت ساشه ای بوده و هر ساشه ی آن شامل پودر قهوه فوری جاکوبز ، پودر شیر و شکر می باشد که تنها با اضافه کردن آب داغ به آن ، آماده نوشیدن می شود.

 

اگر در رابطه با محصولات این برند مشهور یعنی جاکوبز ، نظر یا تجربه ای دارید خوشحال میشویم از بخش دیدگاه های همین مطلب ، با ما و سایر بازدیدکنندگان ، به اشتراک بگذارید.

 

منابع

wikipedia

germanfoodgiftsandmore

stackexchange

cheap-coffee-online

مطالب مرتبط

بخش نظرات

نظرتان را بنویسید