دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

چگونه منزل خود را دیزاین کنیم؟ وسایلی که خانه را شیک می کند

دیزاین منزل از جمله مواردی است که به هنگام ورود افراد به داخل خانه، جلب توجه می کند. اگر شما هم به دنبال راه های فوق العاده مهم و تاثیرگذار در این زمینه هستید و خانه قدیمی دارید بهتر است به فکر بازسازی منزل خود باشید. بازسازی اصولی منزل می تواند دیزاین خانه شما را […]

چگونه منزل خود را دیزاین کنیم
بدون دیدگاه

دیزاین منزل از جمله مواردی است که به هنگام ورود افراد به داخل خانه، جلب توجه می کند. اگر شما هم به دنبال راه های فوق العاده مهم و تاثیرگذار در این زمینه هستید و خانه قدیمی دارید بهتر است به فکر بازسازی منزل خود باشید.

بازسازی اصولی منزل می تواند دیزاین خانه شما را شیک و جذاب کند. ممکن است بعضی از افراد بگویند پس ما که خانه قدیمی نداریم چگونه منزل خود را دیزاین کنیم ! نگران نباشید ما برای شما هم راهکارهای فوق العاده ای داریم.

چگونه منزل خود را دیزاین کنیم

برای دیزاین خانه خود می توانید از کابینت های جذاب برای آشپزخانه و دستشویی استفاده کنید. با کابینت های جذابی همچون ام دی اف می توانید با یک تغییر کوچک، بر کل دیزاین منزل خود تاثیر بگذارید. انواع کمدها و مخصوصا کمدهای دیواری را فراموش نکنید! اگر برای یک دیزاین فوق العاده جذاب آماده اید، به سراغ بررسی هر کدام از این موارد برویم.

بازسازی منزل

اگر منزلی قدیمی دارید و می خواهید دیزاین جذابی داشته باشید باید به فکر بازسازی منزل خود باشید. قطعا وجود دیوارهای اضافی و نقاط تاریک در داخل خانه می تواند بر جذابیت فضا تاثیر منفی بگذارد اما شما می توانید با توجه به اولویت های خود بخش هایی را مورد بازسازی قرار دهید. بدون شک داشتن فضایی یکپارچه که از نورپردازی مناسبی برخوردار است، دیوارها و سقف های کاذب و کفپوش های متنوع می توانند فضای خانه شما را به کلی تغییر دهند.

برای بازسازی منزل قدیمی خود ابتدا میزان بودجه خود را مشخص کنید و سپس به اولویت بندی بخش های مختلف بپردازید. آشپزخانه، اتاق ها، سرویس های بهداشتی و سالن پذیرایی خود را با بازسازی های مناسب به روز کنید. برای بازسازی نیازی به هزینه های هنگفتی ندارید بلکه باید فکر خود را به کار بیندازید و از مشاوران متخصص در این زمینه بپرسید که با بازسازی چگونه منزل خود را دیزاین کنیم تا بتوانید کاملا اصولی کار دیزاین منزل خود را انجام دهید.

کابینت آشپزخانه و دستشویی

کابینت مهمترین بخش در هر آشپزخانه ای است زیرا افراد به هنگام ورود به آشپزخانه، به کابینت ها و رنگ و مدل آن توجه زیادی دارند. با انتخاب کابینت های زیبا و خوش رنگ می توانید دیزاین منزل خود را به زیباترین حالت ممکن درآورید. از آنجایی که کابینت های ام دی اف سطح صافی دارند و از تنوع بالایی برخوردار می باشند پس می توانید با حداقل هزینه کابینت های خود را تعویض کنید.

با توجه به کوچک شدن خانه ها، سرویس های بهداشتی هم کوچک شده و قطعا برای بسیاری از وسایل و تجهیزات با کمبود جا مواجه خواهید شد! کابینت های دستشویی در اینجا به کار می آیند. وجود یک کابینت دستشویی با طبقات گوناگون نیاز شما برای جای دادن وسایل و تجهیزات آرایشی بهداشتی را برآورده می کند. متریال مختلفی برای کابینت های دستشویی در سطح بازار وجود دارند که می توانید متناسب با سلیقه خود برای انتخاب آن اقدام کنید. در حال حاضر بیشترین تنوع در کابینت های دستشویی ام دی اف دیده می شود. انتخاب با شماست که از چه متریالی و با چه رنگ و طرحی استفاده کنید.

کمد و کمد دیواری

نقش پررنگ کمد در منازل، برای کسی پوشیده نیست. خرید کمد مناسب علاوه بر اینکه نقش مهمی که در جای دادن وسایل شما دارد، می تواند عنصر تاثیرگذاری در دیزاین خانه شما نیز به شمار برود. انواع کمدها در شکل و ابعاد مختلف و با استفاده از متریال گوناگون در بازار عرضه می شوند اما شما باید فضای منزل خود را در نظر داشته باشید و با توجه به رنگ های به کار رفته در آن برای خرید کمد اقدام کنید. یک لحظه اتاق خود را بدون کمد متصور شوید و تغییرات را به خاطر بسپارید و بار دیگر در ذهن خود کمد زیبا و خوشرنگی را در جای مناسبی از اتاق قرار دهید.

قطعا اتاقی که در آن کمد جذابی وجود دارد، دیزاین زیباتری خواهد داشت! اگر با کمبود جا مواجه هستید و از این جهت نگرانی هایی دارید و می گویید با این کمبود جا چگونه منزل خود را دیزاین کنیم ، بهتر است از کمد دیواری استفاده کنید. کمدهای دیواری متناسب با سلیقه و ابعاد مورد نظر افراد و همچنین با متریال مختلفی ساخته می شوند و همانطور که در قسمت قبلی هم گفتیم در حال حاضر ام دی اف پر تنوع ترین متریال موجود در بازار است اما همه چیز بستگی به سلیقه شما دارد که با چه متریالی دیزاین خانه را شیک و لوکس کنید!

کمد دیواری زیبا

از وسایلی که خانه را شیک می کند، غافل نشوید

در قسمت های قبل گفتیم که چگونه منزل خود را دیزاین کنیم و همچنین بررسی کردیم که برای دیزاین منزل خود علاوه بر بازسازی، از چه وسایلی استفاده کنیم. کابینت های آشپزخانه و دستشویی اگرچه جزیی کوچک در خانه به حساب می آیند اما تاثیرات شگرفی بر دیزاین کلی منزل دارند. کمدها و مخصوصا کمدهای دیواری در دنیای مدرن امروز نقش مهمی در دیزاین خانه ایفا می کنند. تمامی این وسایل اگر چه ممکن است کوچک به نظر برسند اما تغییرات کلی را به وجود می آورند و این تغییرات به گونه ای چشمگیر می باشند و محیط منزل شما را سرشار از حس تازگی و آرامش می کنند.

پس از انجام هر یک از این راهکارها می توانید به سراغ خرید مبلمان بروید. به رنگ های به کار رفته در منزل خود دقت کنید و متناسب با سبک دیزاین خود از مبلمان مناسبی استفاده کنید. اگر سبک دیزاین شما مدرن است پس از مبلمان مدرن و اگر سبک شما کلاسیک است از مبلمان کلاسیک استفاده کنید. با راهکارهای گفته شده شما می توانید دیزاین لوکس و منحصر به فردی داشته باشید.

مطالب مرتبط

بخش نظرات

نظرتان را بنویسید

Array