یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

خواص نارگیل تازه و شیر آن برای مردان

نارگیل نوعی میوه است که در درختان نخلی رشد می کند. این میوه که مصرف آن برای آقایان بسیار مفید است، در ابتدا سبز رنگ‌ است و به مرور قهوه ای رنگ می شود. شیره ی این میوه که درون آن قرار دارد، از نوشیدنی های محبوب و مقوی به شمار می آید. خواص نارگیل […]

خواص نارگیل تازه برای مردان
بدون دیدگاه

نارگیل نوعی میوه است که در درختان نخلی رشد می کند. این میوه که مصرف آن برای آقایان بسیار مفید است، در ابتدا سبز رنگ‌ است و به مرور قهوه ای رنگ می شود. شیره ی این میوه که درون آن قرار دارد، از نوشیدنی های محبوب و مقوی به شمار می آید.

خواص نارگیل تازه برای مردان

خواص نارگیل تازه برای مردان

این میوه ی درختی خواص درمانی زیادی دارد. این میوه هم به منظور درمان بیماری ها و هم برای پیشگیری از آن ها استفاده می شود. نارگیل تازه به دلیل غنی بودن از چربی تری گلیسرید می تواند سطح انرژی مردها را تقویت کند و آن ها را سرحال کند.

نارگیل تازه برای افزایش قوای جنسی مردان مناسب است و به آقایان در جهت بهبود وضعیت جنسی شان کمک می کند. همچنین این میوه ی درختی احتمال باروری مردان را نیز بالا می برد.

این میوه ی درختی با تاثیر بر هورمون تستسترون در زمینه ی درمان هیرپلازی خوش خیم پروستات نیز می تواند کمک کننده باشد. به همین دلیل بسیاری از علائم این بیماری را مانند درد هنگام ادرار را از بین می برد یا کاهش می دهد.

این میوه همچنین خاصیت ضد ویروسی و ضد باکتریایی دارد و سیستم ایمنی بدن مرد را تقویت می کند. این خاصیت نارگیل به دلیل وجود اسید های چرب موجود در آن است که این اسید ها شامل اسید لوریک و اسید کاپریلیک می شود.

روغن نارگیل باعث هضم کند غذای خورده شده می شود. بنابراین افزودن آن به غذایی که می خورید باعث می شود قند خون در حدود نرمال حفظ شود. نارگیل همچنین سلول ها را به تولید بیشتر ATP ترغیب می کند و این ویژگی سبب افزایش سطح توانایی سوزاندن چربی بیشتر بدن می شود.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده نارگیل همچنین سلامت پوست فرد را تضمین می کند. به دلیل کلسیمی که دارد سلامت دهان و دندان را افزایش می دهد. علاوه بر همه ی این موارد برای بیماران قلبی بسیار مفید است و مصرف آن توسط بسیاری از پزشکان توصیه می شود.

همچنین کلسیم موجود در آن برای درد استخوان و مفاصل افراد مناسب است و این درد را کاهش می دهد. عملکرد مغز را افزایش می دهد و باعث فعالیت بهتر آن می شود.

خواص شیر نارگیل برای مردان

بر خلاف عقیده ی اکثر افراد شیر نارگیل با آب نارگیل کاملا متفاوت است و با گوشت این میوه ی درختی تهیه می شود. شیر نارگیل طبیعتش گرم است و برای سلامتی بدن افراد به ویژه آقایان توصیه می شود.

این نوشیدنی بسیار مغذی، برای سلامت سیستم ایمنی بدن توصیه می شود. زیرا دارای لیپید های ضد میکروبی، اسید اسکوربیک و اسید لوریک است. علاوه بر همه ی این موارد خاصیت های ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی را دارا است. تمام این موارد به تقویت سیستم ایمنی بدن مردان کمک می کنند. به دنبال تقویت این سیستم در بدن، خطر ابتلا به بیماری های ایدز، تبخال و آنفلونزا و … کاهش می یابد.

این نوشیدنی عملکرد روده را بهبود می بخشد و سبب درمان یبوست و اسهال می شود. این نوشیدنی از آن جایی که از وجود الکترولیت غنی است، مانع بروز اسهال و از دست رفتن آب بدن می شود.

مصرف این نوشیدنی برای مردان بیشتر توصیه می شود. زیرا در این نوشیدنی مقدار قابل توجهی عنصر روی وجود دارد. این عنصر خطر ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می دهد.

با توجه به این موضوع که امروزه خطر ریزش مو بیشتر در کمین مردان است، به این نکته باید اشاره کرد که شیر نارگیل سبب کاهش ریزش مو می شود و به مرور ریزش مو را رفع می کند. افرادی که موی سر خود را با شیر نارگیل می شویند، از موهای سالم تر و قوی تری برخوردارند. همچنین سبب نرمی موها نیز می شود.

فسفر و کلسیم موجود در این نوشیدنی به سلامت استخوان ها و دندان ها و همچنین بهبود عملکرد مغز بسیار کمک می کند. شیر نارگیل کتون های بدن را افزایش می دهند و مانع ابتلا به آلزایمر می شود.‌ این نوشیدنی همچنین داری آهن است. به همین دلیل از مبتلا شدن فرد به کم خونی جلوگیری می کند.

خواص شیر نارگیل برای مردان

فواید آب نارگیل برای پوست صورت

آب نارگیل بسیار برای پوست آب رسان است و این موضوع سبب مورد توجه قرار گرفتن آن در میان مردم شده است. این مایع شامل مواد مغذی زیادی است. از آب نارگیل هم به صورت آشامیدنی و هم به صورت مالش موضعی به منظور تقویت پوست صورت استفاده می شود.‌

آب نارگیل، مایعی غنی از الکترولیت ها است. این الکتورولیت ها شامل سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم می شود. خواص زیاد آب نارگیل برای پوست به دلیل وجود همین الکترولیت ها است. تعادل این الکترولیت ها سطح پوست انسان را از دهیدراته شدن حفظ می کند.

مالش موضعی آب نارگیل بر سطح پوست، رطوبت آن را افزایش می دهد. این ویژگی آب نارگیل به دلیل وجود قند ها و آمینواسید های درون آن است. بنابر این آب نارگیل سبب لطافت بیشتر پوست می شود.

آب نارگیل همچنین در بهبود جوش و آکنه ی سطح پوست کمک کننده باشد. علاوه بر این مصرف آب نارگیل سبب جوان سازی پوست افراد است زیرا این نوشیدنی خواص ضد پیری دارد.

در هنگام استفاده از آب نارگیل باید توجه کنید که به این مایع حساسیت نداشته باشید. اگر شما عزیزان درگیر بیماری کلیوی هستید، باید دقت بیشتری در راستای استفاده ی موضعی این مایع داشته باشید.

مطالب مرتبط

بخش نظرات

نظرتان را بنویسید

Array