چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

لیست هله هوله های کم کالری و خوشمزه (سالم و مفید)

هنگامی که در یک بعدازظهر هوس هله هوله می کنید، ناخواسته به غذاهای چرب و پرکالری فکر می کنید. با این حال انتخاب های بسیار خوش مزه ای وجود دارند که هم مزه خوبی دارند و هم مقوی هستند. در این مقاله از مجله شلپ چند هله هوله خوشمزه و کم کالری رو بررسی میکنیم […]

هله هوله های کم کالری و خوشمزه
بدون دیدگاه

هنگامی که در یک بعدازظهر هوس هله هوله می کنید، ناخواسته به غذاهای چرب و پرکالری فکر می کنید. با این حال انتخاب های بسیار خوش مزه ای وجود دارند که هم مزه خوبی دارند و هم مقوی هستند.

هله هوله های کم کالری و خوشمزه

در این مقاله از مجله شلپ چند هله هوله خوشمزه و کم کالری رو بررسی میکنیم که میتوانند جایگزین خوبی باشند.

هله هوله های کم کالری و خوشمزه

 سیب زمینی شیرین سرخ شده

با چیپس سیب زمینی چرب سنتی خداحافظی و به چیپس سیب زمینی شیرین سلام کنید. سیب زمینی شیرین حاوی فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی بیشتری است که با سرخ کردنش نه تنها چیپس تردی خواهید داشت بلکه مواد مغذی ضروری را نیز به بدن شما می رساند. (سرچ کنید احتمالا بتونید این سیب زمینی ها رو پیدا کنید اما کمه)

توت فرنگی های کاور شده با شکلات تیره

دهان خود را با انواع توت فرنگی های پوشیده از شکلات تیره پر کنید. این خوراکی دارای خواص غنی از آنتی اکسیدان در شکلات تیره و ویتامین ها و شیرینی طبیعی در توت های تازه است که آن را به یک انتخاب دلپذیر و سالم تبدیل می کند و میتوانید آن را بدون حس گناه میل کنید.

بستنی موز منجمد

هوس بستنی کردید؟ اینبار با موز منجمد امتحان کنید. موز های یخ زده را با خامه یا بستنی مخلوط کنید و یک بستنی میوه ای لبنی و سالم خواهید داشت.

ترکیب آجیل ها و خشکبارهای مختلف

به فروشگاه های اطراف برید و ترکیبی از آجیل ها و خشکبارهای مختلف بخرید. برگ زردآلو خشک شده، بادام زمینی، ذغال اخته، اسمارتیز. و یک میان وعده سرشار از چربی و سالم داشته باشید.

نخود آب پز شده

هوس چیزی خوشمزه و ترد کردید؟ نخودها رو چند دقیقه آب پز کنید و بعد بهش ادویه های مورد علاقه خودتون بزنید. الان یک میان وعده پر پروتئین دارید که به مراتب بهتر از سیب زمینی سرخ کرده سنتی است.

مینی پیتزا سبزیجات

هوس پیتزا خود را با پیتزا های کوچک سبزیجات رفع کنید. خمیر یا نان پیتزا را به سس گوجه فرنگی آغشته کنید و سپس سبزیجات و یک پنیر کم چرب در روی آن قرار دهید. این گزینه خوب و اشتها آوری است.

مینی پیتزا سبزیجات

ماست یخ زده و توت فرنگی

با این دسر خنک از گرمای تابستان در امان خواهید بود. مقداری ماست درون ظرف بریزید و بعد روی آن به فواصل توت ها را قرار دهید و آنها را برای مدتی در فریزر قرار دهید.

ماست خیار و نعناع

مخصوص ایرانی ها، ماست یونانی (همین ماستای خودمون میشه) را با خیار خرد شده و نعناع تازه کمی هم بزنید و آن را برای مدتی در یخچال قرار دهید. دلتان خنک میشود.

خرما و گردو

واو مزه بهشتی! خرمای سیاه و قرمز رسیده بخرید، هسته های خرما رو بیرون بیارید و جاشون گردو جا بزنید. این ترکیب پر از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی است.

فلافل

طعم خاورمیانه ای. فلافل از نخود، سبزیجات و ادویه جات ساخته میشه. و یک میان وعده سالم و پر پروتئین به حساب میاد. یک غذای محبوب عربی از مصر و لبنان تا آبادان و بندرعباس.

 پاپ کورن

یک میان وعده غلات کامل است که میشه بدون کره و نمک اضافه درست کرد و اون رو به گزینه ای سالم در شب نشینی های خانوادگی تبدیل کرد.

 پنکیک با آرد بادام

با استفاده از آرد بادام بجای آرد تصفیه شده، میتوانید پنکیک های بدون گلوتن و با پروتئین برای صبحانه یا میان وعده درست کنید.

برش های سیب و دارچین

بر روی برش های سیب دارچین پاشیده و تا زمانی که نرم شوند آنها رو بپزید تا یک دسر شیرین داشته باشید.

برش های سیب و دارچین

 چیپس کلم با روغن زیتون و ادویه

بروی برگ‌های کلم را روغن زیتون و ادویه‌ها بزنید و تا زمانی که برشته شوند اینکار را انجام دهید.

کاسه های اسموتی

میوه ها و سبزیجات مورد علاقه تان برای اسموتی مخلوط کنید و در روی آنها را آجیل بپاشید تا یک کاسه مغذی و زیبا داشته باشید.

هندوانه منجمد

هندوانه ها را به شکل مثلثی برش دهید و آن ها را سر چوب بزنید و را برای مدتی در فریزر قرار دهید.

 آبمیوه

میوه های یخ زده مانند توت فرنگی یا انبه را با کمی آب درون آبمیوه گیری بریزید تا بعد از خوردنشون طراوت رو حس کنید.

خرما و پنیر

خرمای عسلی یا به رنگ قهوه ای را با پنیر فتا سرو کنید تا یک طعم جدید را کشف کنید و موهای صورتتان بلند شود. طعم شیرین خرما و کرمی پنیر فتا با هم ترکیب می‌شود که اشتهای شما را باز میکند.

مطالب مرتبط

بخش نظرات

نظرتان را بنویسید

Array