جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

تفاوت صبحانه انگلیسی و امریکایی | آشنایی با دو صبحانه محبوب در دنیا

تفاوت صبحانه انگلیسی و امریکایی در چیست؟ صبحانه آمریکایی و انگلیسی دارای تخم مرغ پخته شده یا سرخ شده و نوعی گوشت هستند و با انواع نان ها و نوشیدنی های مختلف سرو می شوند. صبحانه های انگلیسی و آمریکایی نسبت به سایر صبحانه ها سنگین تر و سیر کننده تر هستند و کالری بیشتری […]

تفاوت صبحانه انگلیسی و امریکایی
بدون دیدگاه

تفاوت صبحانه انگلیسی و امریکایی در چیست؟ صبحانه آمریکایی و انگلیسی دارای تخم مرغ پخته شده یا سرخ شده و نوعی گوشت هستند و با انواع نان ها و نوشیدنی های مختلف سرو می شوند.

صبحانه های انگلیسی و آمریکایی نسبت به سایر صبحانه ها سنگین تر و سیر کننده تر هستند و کالری بیشتری دارند. اکثر هتل ها صبحانه انگلیسی را به عنوان صبحانه اختیاری ارائه می دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا این دو نوع صبحانه را به طور کامل توضیح دهیم تا برای همه روشن شود که وقتی هتلی ادعا می کند که صبحانه های انگلیسی و آمریکایی را دارد چه انتظاری باید داشته باشد.

تفاوت صبحانه انگلیسی و امریکایی

صبحانه انگلیسی چیست؟

یک صبحانه انگلیسی با اکثر صبحانه های دیگر کاملا متفاوت است. این صبحانه شامل تخم مرغ سرخ شده یا همان نیمروی خودمان، سوسیس، لوبیا، گوجه فرنگی خام یا پخته، بیکن یا ژامبون، پودینگ سیاه، نان تست و قارچ کباب شده است. نوشیدنی های صبحانه انگلیسی کاملا معمولی بوده و شامل یک فنجان چای قوی و سیاه است، اما می توانید به جای آن از قهوه یا آبمیوه نیز استفاده کنید.

شیرینی ها معمولاً بخشی از یک صبحانه انگلیسی نیستند، اما مطمئناً می توان آنها را به عنوان آیتم های اضافی در کنار آن میل کرد. برخی از اقلام گفته شده ممکن است در بعضی از هتل ها ارائه نشوند، مانند پودینگ سیاه، یا مثلا گوجه فرنگی دارند اما قارچ ندارند، و شاید پنیر اضافه کرده باشند. اقلام اصلی عبارتند از تخم مرغ، لوبیا و سوسیس. سایر موارد از هتلی به هتل دیگر کاملا متفاوت است اما در هر حال صبحانه انگلیسی در تمام دنیا به عنوان یک صبحانه کامل معروف است.

تفاوت صبحانه انگلیسی و امریکایی

همچنین ممکن است در منوی رستوران یا هتل ها، صبحانه انگلیسی را به صورت “full breakfast” یا “full English” نوشته باشند. آنها اساساً معنی و سبک یکسانی دارند، اما نکته مهم اینجاست که در این حالت ممکن است برایتان یک بشقاب بزرگ بیاورند که کاملا پر و پیمان است.

اگر به دنبال یک صبحانه بزرگ، مقوی و پر و پیمان و سیر کننده می گردید، صبحانه انگلیسی گزینه خوبی است. بسته به کامتان ممکن است حبوبات و سوسیس ها را دوست داشته باشید یا نه. لوبیاها معمولاً در گوجه فرنگی له شده شیرین یا سس چیلی شیرین سرو می شوند و سوسیس ها سوسیس کامبرلند هستند. اگر با آنها آشنا نیستید، آنها از گوشت خوک چرخ شده، فلفل، آویشن، مریم گلی، جوز هندی و کاین ساخته شده اند.

در کشورهایی که گردشگران انگلیسی زیادی دارند، که معمولاً کشورهای مدیترانه ای هستند، قطعا صبحانه انگلیسی را خواهید یافت. حتی در کشور خودمان ایران هم به سادگی در بسیاری از رستوران ها و کافه ها می توانید این صبحانه لذیذ را سفارش دهید.

تفاوت صبحانه انگلیسی و امریکایی

صبحانه آمریکایی چیست؟

تعیین مواد یک صبحانه آمریکایی در یک تعریف ساده نمیگنجد و نمیتوانیم مانند صبحانه انگلیسی لیست دقیق اقلام آن را مشخص کنیم. معمولاً تخم‌مرغ، نوعی گوشت مانند سوسیس یا ژامبون یا بیکن و نان تست در کنارش دارد. پنکیک یا غلات هم به عنوان دسر در کنار آن ارائه می شود.

نحوه دقیق ساخت تخم مرغ ها در این صبحانه بسیار متفاوت است اما بیشتر تخم‌مرغ‌ها به صورت سرخ‌شده (نیمرو) هستند. اگرچه می‌توانید آنها را به صورت همزده یا املت هم در بسیاری از هتل ها پیدا کنید. نوشیدنی های صبحانه امریکایی معمولا قهوه (پر کردن مجدد آن رایگان است!)، آب میوه یا شیر هستند.

صبحانه های آمریکایی و انگلیسی هر دو صبحانه‌های سنگین و سیر کننده‌ای هستند و قطعاً تا ناهار یا شاید بیشتر شما را سیر نگه می دارد.

همانطور که می دانید صبحانه در اکثر هتل ها کاملا رایگان و نامحدود است و اگر کنجکاوید که صبحانه های امریکایی و انگلیسی یا حتی سایر صبحانه ها از چه موادی تشکیل می شوند، می توانید در هر روز یک صبحانه متفاوت را تست کنید.

مطالب مرتبط

بخش نظرات

نظرتان را بنویسید

Array