جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

سس کچاپ هاینز (Heinz) بهترین برند سس در دنیا + قیمت و خرید

بهترین برند سس کچاپ چیست؟ آشنایی با سس هاینز، بهترین سس دنیا. در ادامه ویدیویی از تست، آنباکس و بررسی اختصاصی سس هاینز برایتان آماده شده است. سس کچاپ هاینز یکی از معروف ترین برندهای سس کچاپ خارجی می باشد. کیفیت بالای مواد اولیه و بسته بندی خاص این محصول سبب شده که علاقه مندان […]

سس کچاپ هاینز
بدون دیدگاه

بهترین برند سس کچاپ چیست؟ آشنایی با سس هاینز، بهترین سس دنیا. در ادامه ویدیویی از تست، آنباکس و بررسی اختصاصی سس هاینز برایتان آماده شده است.

سس کچاپ هاینز یکی از معروف ترین برندهای سس کچاپ خارجی می باشد. کیفیت بالای مواد اولیه و بسته بندی خاص این محصول سبب شده که علاقه مندان بسیاری داشته باشد. امروزه سس کچاپ به جزء لاینفک غذاهای فست فود تبدیل شده است. بنابراین کیفیت بالای آن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

سس کچاپ هاینز

بهترین برند سس کچاپ

برندهای بسیاری در زمینه صنایع غذایی و تولید انواع سس از جمله سس کچاپ فعالیت می کنند. محبوبیت سس های مختلف با طعم های گوناگون به عنوان یک چاشنی و طعم دهنده برای انواع غذا، غیر قابل انکار است.

در بین تمام انواع سس، سس کچاپ پرطرفدارترین نوع سس محسوب می شود. امروزه این سس به بخش جدایی ناپذیر انواع غذاهای فست فود و سرخ کردنی نظیر سیب زمینی سرخ کرده، کوکو و کتلت تبدیل شده است. در واقع می توان گفت سس کچاپ جایگاه ویژه ای در سفره ایرانیان پیدا کرده است.

به خصوص با ظهور رستوران های فست فود استفاده از این سس رونق بسیاری پیدا نمود.

بنابراین با توجه به علاقه خانواده ها به استفاده از این چاشنی و وجود برندهای مختلف تولید کننده ایرانی و خارجی انتخاب بهترین برند سس کچاپ از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

استفاده از سس کچاپ بی کیفیت می تواند سبب بروز انواع مسمومیت شده، بنابراین اغلب مصرف کنندگان این نوع سس به دنبال برندهای نام آشنا هستند.

یکی از برندهای خارجی که در زمینه تولید سس کچاپ مرغوب از معروفیت خاصی برخوردار است، شرکت هاینز می باشد.

سس کچاپ هاینز از جمله خوش طعم ترین انواع سس کچاپ است که با کیفیت بالا و رعایت تمام استانداردهای بهداشتی تولید و عرضه می شود. اعتبار این برند سبب شده که اغلب رستوران های داخلی و خارجی از سس کچاپ این برند به عنوان چاشنی استفاده نمایند.

خرید سس هاینز

سس هاینز (سس کچاپ Heinz)

اصل و اساس سس کچاپ تمام برندها، گوجه فرنگی است. پس علت طعم و کیفیت بالای سس کچاپ هاینز چیست؟

همواره طعم و مزه محصولات ارگانیک تفاوت چشمگیری با دیگر محصولات دارد. به علاوه استفاده از محصولات ارگانیک همواره به عنوان با کیفیت ترین و مناسب ترین محصول برای سلامتی از جانب کارشناسان تغذیه توصیه می شود.

شرکت هاینز نیز برای افزایش کیفیت محصول خود از گوجه فرنگی های کاشته شده در مزارع خود برای تولید سس کچاپ استفاده می کنند. این گوجه فرنگی ها کاملا به صورت ارگانیک کشت و برداشت می شود.

به علاوه اغلب شرکت های تولید کننده سس کچاپ از شیرین کننده هایی نظیر شربت ذرت فروکتوز بالا استفاده می کنند. اما شرکت هاینز از شکر معمولی برای طعم دادن استفاده می کند. میزان شکر و نمک موجود در سس کچاپ این برند به نسبت سس کچاپ دیگر برندها کمتر می باشد.

از جمله نکاتی که در مورد انواع و اقسام محصولات خوراکی به نظر خیلی ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسد، اما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، بسته بندی محصول می باشد.

وجود یک بسته بندی شکیل و در عین حال کاربردی می تواند مصرف کنندگان را به خرید یک محصول خاص ترغیب نماید. یکی از مواردی که در هنگام استفاده از سس کچاپ بسیار آزاردهنده و ناخوشایند است، تجمع سس خشک شده در خروجی مجرای سس می باشد.

طراحی خاص سس کچاپ هاینز سبب شده که این مشکل به وجود نیامده و سس به راحتی خارج شود. در برخی از انواع سس کچاپ خارج شدن یک قطره سس نیازمند تقلای بسیاری است! خارج شدن یک باره سس بعد از تقلای فراوان نیز ناامید کننده است. این مشکل اغلب به علت غلظت نامناسب سس و بسته بندی های غیراستاندارد محصول می باشد.

سس کچاپ هاینز با ارائه بسته بندی خاص توانسته این مشکل را برطرف نماید. به علاوه غلظت مناسب این سس نیز سبب استفاده آسان از آن شده است.

انواع سس هاینز

خرید و قیمت سس هاینز

سس هاینز به علت محبوبیت بیش از حد خود توانسته مشتریان خاص خود را پیدا نماید؛ بنابراین در اغلب فروشگاه های معتبر مواد غذایی می توان این سس خوش طعم را یافت و خریداری نمود.

البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت و فروشگاه های آنلاین زمینه خرید اینترنتی این محصول نیز فراهم شده است. البته پیشنهاد می شود، این محصول را از سایت های دارای نماد الکترونیکی خریداری نمایید.

قیمت این سس نیز به نسبت سس های تولید داخل بالاتر است. علت این موضوع در وهله اول وارداتی بودن آن می باشد. محصولات وارداتی از جمله سس کچاپ هاینز به شدت تحت تاثیر نوسانات ارز می باشند. در واقع افزایش و کاهش قیمت دلار تاثیر بسزایی در قیمت آن ها دارد.

به علاوه سس کچاپ هاینز در بسته بندی های ۵۷۰ گرمی، ۹۱۰ گرمی و یک کیلویی تولید و عرضه می شود. وزن بالای بسته بندی این محصول نیز یکی از علل قیمت گران آن می باشد.

البته می توان گفت بزرگترین عامل اثرگذار بر قیمت این محصول، کیفیت بالای آن می باشد. استفاده از مواد اولیه درجه یک سبب افزایش قیمت آن و تفاوت قیمت قابل ملاحظه آن با محصولات داخلی شده است. در ادامه این مقاله از سایت آشپزی شلپ، سس هاینز را به طور اختصاصی بررسی خواهیم نمود.

تست و بررسی و آنباکس اختصاصی سس هاینز

در ادامه فیلم بررسی اختصاصی سایت شلپ از سس هاینز را در یوتیوب میتوانید مشاهده کنید.

لینک فیلم بررسی سس هاینز در یوتیوب

مطالب مرتبط

بخش نظرات

نظرتان را بنویسید

Array