جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مجله شلپ

نوشته کامل

تست و بررسی و آنباکس شکلات کیت کت خارجی اصل KitKat

در این مقاله، شکلات کیت کت (Kit Kat) خارجی، اصلی و اورجینال را با هم بررسی میکنیم و فیلم تست و آنباکس اختصاصی آن را برایتان تهیه کرده ایم. شکلات یکی از محبوبترین خوراکی ها بین تمام رده های سنی است. اغلب افراد محصولات مختلفی که با شکلات تهیه می شوند را دوست دارند. یکی […]

شکلات کیت کت
۱ دیدگاه

در این مقاله، شکلات کیت کت (Kit Kat) خارجی، اصلی و اورجینال را با هم بررسی میکنیم و فیلم تست و آنباکس اختصاصی آن را برایتان تهیه کرده ایم.

شکلات کیت کت

شکلات یکی از محبوبترین خوراکی ها بین تمام رده های سنی است. اغلب افراد محصولات مختلفی که با شکلات تهیه می شوند را دوست دارند. یکی از این محصولات پرطرفدار ویفرهای شکلاتی با نام کیت کت می باشد.

این شکلات شهرت زیادی در سراسر دنیا داشته و در طعم های مختلف تهیه و توزیع می شود. این شکلات در اصل محصول شرکت نستله است. البته نوع ایرانی کیت کت با نام تک تک و هیس در بازار داخلی موجود می باشد.

کیت کت اصلی

کیت کت چیست

کیت کت نوعی شکلات تخته است که معمولا از دو یا چهار ویفر باریک و بلند تشکیل شده که توسط شکلات روکش شده و به یکدیگر متصل شده اند. این شکلات تاریخچه ای طولانی دارد. اما در حال حاضر این شکلات توسط شرکت نستله در طعم های مختلف تهیه و توزیع می شود.

نام کیت کت از نام باشگاهی به همین نام متعلق به کریستوفر کتلینگ گرفته شده است. شکلات کیت کت در بیش از ۱۰۰ کشور به فروش می رسد؛ این شکلات محبوب بیش از ۳۰۰ طعم مختلف دارد. ژاپن یکی از کشورهایی است که در آن شکلات کیت کت از محبوبیت خاصی برخوردار است. بسیاری از طعم های کیت کت نیز در همین کشور ابداع شد.

اگرچه این شکلات بسیار خوشمزه است، اما توصیه می شود در مصرف آن اعتدال رعایت شود. هر ۴۵ گرم از این شکلات حاوی حدود ۲۳۰ کالری می باشد. شعار کیت کت در تمام دنیا این است که (کیت کت داشته باش و اندکی استراحت کن).

کیت کت چهار انگشتی

شکلات کیت کت اصل

در ادامه به شما میگوییم که شکلات کیت کت ساخت کجاست و برای کدام کشور است. کیت کت یک شرکت شکلات سازی می باشد که در ابتدا در یورک انگلستان تاسیس شد. امتیاز این شرکت متعلق به شرکت روتریز بود. اما شرکت نستله در سال ۱۹۸۸ امتیاز کیت کت را خریداری کرد. شرکت نستله یک شرکت سوئیسی است. شرکت هرشیز در آمریکا نیز کیت کت را تحت لیسانس نستله تولید می کند.

شکلات کیت کت ایرانی

از آنجایی که این شکلات بین مردم ایران نیز شهرت و محبوبیت زیادی پیدا کرد، گروه صنعتی مینو این شکلات را تحت امتیاز کیت کت تولید نمود. اما بعدها این محصول را تحت نام تک تک تولید و عرضه نمود. شکلات تک تک که در حال حاضر در بازار وجود دارد، برگرفته از شکلات کیت کت می باشد.

البته شرکت شیرین عسل نیز اقدام به تهیه ویفر با روکش شکلاتی نموده است. محصول این شرکت نیز مشابه شکلات کیت کت بوده و بسته بندی آن نیز تقریبا مشابه با نمونه خارجی است. اما ویفر شکلاتی شرکت شیرین عسل با نام هیس تولید و عرضه می شود.

طعم های کیت کت

خرید شکلات کیت کت

شکلات کیت کت از جمله خوراکی هایی است که به علت محبوبیت زیاد در ایران و دنیا، تقریبا در تمام فروشگاه های شهرهای مختلف یافت می شود. البته قیمت آن بالاتر از نمونه های داخلی آن یعنی تک تک و هیس می باشد و حدود سه برابر یا بیشتر از نمونه ایرانی است. همچنین امکان خرید این ویفر شکلاتی خوشمزه به صورت آنلاین نیز وجود دارد. خرید آنلاین این محصول می تواند سبب صرفه جویی در وقت و هزینه شود.

قیمت شکلات کیت کت خارجی

قیمت شکلات های کیت کت اصلی و خارجی، با توجه به قیمت دلار کاملا متغیر است. اما در حال حاضر هنگام نگارش این مقاله، قیمت تقریبی کیت کت چهار انگشتی در حدود ۱۵ الی ۲۰ هزار تومان می باشد. در ادامه به طور تخصصی این محصول را مورد بررسی قرار داده ایم.

ویفر کیت کت

تست و بررسی و آنباکس شکلات کیت کت

در ویدیوی زیر که آن را در یوتیوب منتشر کرده ایم، شکلات خارجی و اصلی کیت کت چهار انگشتی را بررسی کرده و آن را آنباکس میکنیم. این بخش به طور اختصاصی در سایت شلپ آماده شده و دیدن آن را به شما پیشنهاد میکنیم. اگر از دیدن این فیلم لذت بردید، با لایک ویدیو و سابسکرایب کانال شلپ از ما حمایت کنید.

لینک ویدیو بررسی کیت کت در یوتیوب

مطالب مرتبط

بخش نظرات

یک نظر برای نوشته “تست و بررسی و آنباکس شکلات کیت کت خارجی اصل KitKat”

  1. سیدمحسن کبریائی گفت:

    با سلام درخواست انواع مزه های مختلف شکلات کیت کت ساخت چین می باشم

نظرتان را بنویسید

Array